11/17/2011

008. VERSACE FOR H&M/TALE OF DESPERATE FASHION VICTIMS


Od dobrego tygodnia świat mody oddycha kolekcją Versace dla H&M. Dzisiaj weszła ona do polskich sklepów ciągnąc za sobą szereg małych katastrof, na które nie pozostaje mi nic innego jak tylko załamać ręce. Nie mówię bynajmniej o kolekcji. Skóra, ćwieki, oryginalne printy nie są w stanie mnie zrazić, tym bardziej te, które wyszły z pod ręki Sz.P.Versace. To co mnie martwi, to otoczka powstała dookoła wydarzenia starannie uformowana przez polskich celebrytów i fashion wannabies.
Firmowe projekty w niskiej cenie naturalnie mają przyciągać masy. To co dzieje się jednak w butikach sieciówki przekracza w moim odczuciu wszelkie granice smaku i stylu. Ubrania tracą swoją fantastyczność przytulane i maltretowane do zdjęć zatytułowanych "co dziś rano kupili polscy celebryci?". Co najsmutniejsze, pomimo tego całego szumu, kolekcja jest tu najmniej istotna. Ludzie kupują na oślep by kupić i mieć, no w ostateczności sprzedać na allegro po obfotografowaniu się z siatkami pełnymi zakupów i w stylizacjach jak najwyraźniej eksponujących palmowy print. Kolekcja przepada w rękach porannych ptaszków stojących przed otwarciem H&Mu od świtu i w rękach celebrytów, którzy chcąc zostać sfotografowani na tak istotnym dla ich wizerunku przyjęciu - po prostu musieli coś kupić. Pozostają jeszcze fashion wannabies, które do sklepu dotrą prawdopodobnie jutro lub w weekend kupując pierścionek czy apaszkę byle być w posiadaniu czegokolwiek z kolekcji. Zbyt leniwe by czekać rano, za mało zafascynowane modą, żeby poświęcić więcej niż 200zł na ubranie.
Smutek i rozpacz, a kolekcja była naprawdę w pożądku, R.I.P


For a last week, fashion world almost breathes with Versace H&M collection. Today it showed up in polish stores, entailing series of little catastrophes. I'm not acctually speaking about the collection. Leather, studds and original prints would never daunt me, especially those designed by Donatella Versace. What upsets me is the whole setting around the event made by polish celebrities and fashion wannabies.
Good brand in low prices has to attract the masses. What happens in stores is not even in a good style or taste. Clothing loses its brilliance, when it's hugged and mistreated to photos titled "what did polish celebrities buy this morning?". Sadder thing is that despite this whole setting, the collection is not important at all. People buy just to buy, posses, or one day sell it on internet auction after taking billion photos of theirselves with bags full of purchases, styled exposing the palm print. The collections wastes in hands of early birds, waiting in front of the store before the opening and in hands of celebrities, who wanted to be photographed on such an important event just had to buy something. There are also fashion wannabies, which will reach the stores probably tomorrow and buy a ring or a scarf just to own something from the collection. To lazy to wait in the morning, to effortless to pay more than 200zl for a 'piece of clothing'.
Despair and distress, but the collection was really good. R.I.P



NINA

11/13/2011

007. INSPIRATIONS: STUDDS

Tematem pierwszych inspiracji są od dawna bliskie naszym sercom ćwieki. Zatem trochę wygrzebanych przeze mnie zdjęć.


The topic of our first inspirations are for a very long time, close to our hearts studds. Here are some pictures found by me.


source: tumblr

NINA

006. #CHOICE OF THE WEEK 1

"Choice of the week" to dział bloga, w którym pokażemy część garderoby, która najbardziej nas zainspirowała i zwróciła uwagę, podczas całego tygodnia. Dziś jest to koronkowa koszula Jasona WU F/W 11/12, którą możemy zobaczyć na Lottie Moss w jej pierwszej profesjonalnej sesji, a także na Anais Pouliot na okładce Grey. Cudo!

"Choice of the week" is a label of the blog, in which we will show a part of a clothing, that inspired us most and caught out attention, during the whole week. Today it's Jason's Wu lace shirt F/W 11/12, which we can see on Lottie Moss in her very first professional photoshoot and also on Anais Pouliot on a cover of Grey Magazine. Lovely!

11/11/2011

005. SURPRISE

Jesteście właśnie świadkami przełomu. Muszę przyznać, ze nigdy nie przepadałam za Karlie Kloss, nie zachwyciła mnie jej uroda, pozy czy mimika (zwłaszcza!), dlatego jestem naprawdę mile zaskoczona jej sesją w październikowym wydaniu Allure. Zmysłowe, ale delikatne ujęcia zrobione przez Mario Testino kojarzą mi się z niedzielnym porankiem. Wrzucam dwa, w moim odczuciu, najlepsze, resztę można zobaczyć np. na http://fashiongonerogue.com/karlie-kloss-mario-testino-allure/ .

You're now witnesses of a breakthrough. I must admit - I've never liked Karlie Kloss, I wasn't amazed by her beauty, poses or (especially!) looks on her face, that's why I'm really surpised (in a good way) by her editorial in the october issue of Allure. Mario Testino captures Kloss in sensual, but soft way, which make me think of a sunday morning. Here's two, which are, in my opinion, the best, but the rest you can see here http://fashiongonerogue.com/karlie-kloss-mario-testino-allure/ .

ZUZANNA