5/12/2012

072. CHRISTOPHER ESBER S/S 2012/13

In early May there was awaited by me australian fashion week. Presented collections just assured me about potential and professionalism of australian designers. My favourite happened to be Christopher Esber's show for local S/S 2012/13. I fell in love with simple forms, great fabrics, minimalistic coloristic, and very subtle accessories. Here, some of my favourite projects:
--------------------------------
Na początku maja odbył się wyczekiwany przeze mnie australijski fashion week. Zaprezentowane na nim kolekcje tylko upewniły mnie o potencjale i profesjonalizmie australijskich projektantów. Moim faworytem był pokaz linii Christophera Esbera na tamtejsze S/S 2012/13. Zakochałam się w prostych fasonach, świetnych tkaninach, minimalistycznej kolorystyce i bardzo delikatnych dodatkach. Moje ulubione projekty:








NINA

4 comments:

  1. Pierwsze dwie sukienki są świetne, chociaż druga niepokojąco przywodiz mi na myśl coś a la nocna halka z dawnych lat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. właśnie te 2 pierwsze spodobały mi się najbardziej!
      N.

      Delete
  2. Rewelacja! Niedługo wyrobie w sobie przekonanie, że każdy australijski projektant jest geniuszem :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous5/2/13 02:50

    Hey there, You've done a fantastic job. I will certainly digg it and personally suggest to my friends. I'm sure they'll be benefited from this web site.
    Also visit my blog post - Optimal Stack

    ReplyDelete